Кількість залізобетонних мостів, які експлуатуються в кожному куточку світу просто величезна. Причиною цьому є той факт, що поки що саме цей вид мостів вважається найбільш надійним, довговічним і зносостійким. Звичайно, час від часу кожен міст необхідно перевіряти, ремонтувати і зміцнювати, так як постійний вплив вологи, зміни клімату та інші фактори впливають на якість залізобетонної споруди. Якщо вчасно ліквідувати всі відколи, тріщини та інші дефекти, залізобетонний міст може прослужити не одне століття.
Які існують причини руйнування залізобетонних мостів?
Залізобетонний міст, як і будь-яка інша залізобетонна конструкція піддається впливу наступних факторів:
Крім перерахованого вище, частина залізобетонного мосту піддається постійному впливу вологи. А також споруда піддається постійній експлуатації досить високої інтенсивності.
Які дефекти в результаті руйнування можуть з'явиться на залізобетонному мосту?
Серед дефектів в результаті руйнування залізобетонних мостів з причин, зазначених вище, виділяють:
Через появу таких дефектів залізобетонний міст стає менш зносостійким і надійним. Тому важливо вчасно і правильно ліквідувати будь-які дефекти на ранніх стадіях, не доводячи об'єкт до аварійного стану.
Чим ремонтувати дефекти на залізобетонному мосту?
Для якісного ремонту залізничного мосту необхідно підібрати правильну ремонтну суміш, яка має високу адгезію, стійка до циклів заморожування і відтавання, стійка до корозії і має високі характеристики міцності.
Ремонтна суміш на цементній основі Teknogrout 350 ідеально підійде для ремонту залізобетонного мосту.
Міцність матеріалу складає більше 60,0 Н / мм2 відповідно до стандартів TS EN 1996.
Якщо ж на залізобетонному мосту багато тріщин, то можна їх відремонтувати за допомогою герметика, наприклад, поліуретанового.
Однокомпонентна самовирівнююча безусадочна наливна суміш на цементній основі з високою адгезією і міцністю.